Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro darbuotojai dalyvavo Rumunijos kolegialiame vertinime
2025 m. kovo 19-20 d. įvyko Europos profesinio mokymo kokybės orientacinės sistemos (EQAVET) sekretoriato organizuotas nuotolinis Rumunijos kolegialus vertinimas (angl. Peer review, toliau – vertinimas), kuriame dalyvavo ekspertai iš Lietuvos, Belgijos, Slovakijos, Suomijos ir Serbijos. Vertintojai gilinosi ir vertino Rumunijos pristatytą pirminio profesinio mokymo viešosios politikos stebėsenos ir vertinimo metodiką bei rodiklius. Pagrindiniai kolegų rumunų išsikelti iššūkiai buvo:
- Stebėsenos rodiklių atranka, duomenų rinkimas ir pateikimas, siekiant užtikrinti veiksmingą pirminio profesinio mokymo viešosios politikos stebėseną ir vertinimą.
- Pirminio profesinio mokymo viešosios politikos stebėsenos ir vertinimo sistemos tobulinimo galimybės.
- Sėkmės veiksniai, susiję su sisteminių sąsajų sukūrimu tarp duomenų rinkimo, peržiūros ir planavimo.
- Kokybinių rodiklių surinkimo pagerinimo galimybės, atliekant apklausas skaitmeninėje platformoje.
Pasibaigus vertinimui ekspertai pateikė vertinimo išvadas ir rekomendacijas, remiantis kuriomis kolegos iš Rumunijos galės pasinaudoti tobulindami pirminio profesinio mokymo viešosios politikos stebėseną ir vertinimo metodiką bei rodiklius.
„EQAVET sistemos parama tęstinį profesinį mokymą sustiprinti“, Nr. 101124013
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Europos švietimo ir kultūros vykdomosios įstaigos (EACEA) požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei EACEA negali būti laikoma už juos atsakinga.
Atnaujinimo data: 2025-03-25
Taip pat skaitykite:
Tarptautiškumas – profesinio mokymo strateginė Europos Sąjungos konkurencingumo kryptis