KVALIFIKACIJŲ IR PROFESINIO MOKYMO PLĖTROS CENTRO
FINANSŲ IR BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS ADMINISTRATORIUS
Šias pareigas einantis asmuo vykdo šias funkcijas:
- tvarko siunčiamąją korespondenciją: registruoja, tikrina, ar tinkamai įforminta, rūšiuoja, pildo laiškų registrus, ženklina vokus ir išsiunčia;
- peržiūri gaunamą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja ir teikia Centro direktoriui ar Skyriams;
- organizuoja visų dokumentų valdymą Centre, užtikrina Centro dokumentų kaupimą, sisteminimą ir saugojimą, tvirtina Centre parengtų ar gautų dokumentų kopijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, pažymas, suvestines ir kitus dokumentus, susijusius su Centro darbu;
- pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus užtikrina tinkamą tvarkomųjų bei organizacinių dokumentų, sutarčių rengimą, teikia metodinę pagalbą šiais klausimais kitiems darbuotojams;
- sudaro Centro dokumentacijos planą, nuolatinio ir ilgalaikio saugojimo bylų apyrašus, laikino saugojimo dokumentų naikinimo aktus, sugadintų ir dingusių dokumentų aktus, trumpai saugomų bylų sąrašus;
- koordinuoja, kontroliuoja ir konsultuoja bylų sudarymo, tvarkymo, saugojimo ir naudojimo klausimais Centro darbuotojus;
- metodiškai vadovauja, kad skyriuose būtų taisyklingai formuojamos ir tvarkomos dokumentų bylos, laiku atiduodamos archyvui;
- teikia informaciją telefonu, faksimilinio ryšio ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis Centro veiklos klausimais;
- priima interesantus, teikia jiems konsultacijas Centro veiklos klausimais bei nukreipia į atitinkamus skyrius, kur jie galėtų gauti reikiamą informaciją arba atsakymą;
- teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja (paskirsto pagal kompetenciją) piliečių ir kitų asmenų prašymų, pasiūlymų, paklausimų, pareiškimų, skundų nagrinėjimą, užtikrina jų priėmimą ir kontroliuoja skundų nagrinėjimą nustatytais terminais;
- užtikrina personalo duomenų kaupimą, sisteminimą ir analizę, formuoja ir kaupia darbuotojų asmens bylas;
- rengia darbo sutartis ir Centro direktoriaus įsakymų projektus dėl darbuotojų priėmimo į darbą, perkėlimo į kitas pareigas, atleidimo iš darbo;
- rengia darbuotojų kasmetinių atostogų darbo grafiką;
- dalyvauja formuojant Centro personalo valdymo politiką ir sprendžia su personalo valdymu susijusius klausimus, dalyvauja formuojant Centro organizacinę kultūrą;
- rengia ir teikia informaciją personalo klausimais Skyriaus vedėjams, Centro direktoriui ir jo pavaduotojui;
- teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja darbuotojų paiešką laisvoms darbo vietoms užimti, padeda formuoti ir įgyvendinti Centro personalo atrankos ir personalo motyvacijos sistemas, užtikrina, kad personalo valdymo srityje būtų priimami teisėti, teisiškai pagrįsti ir tinkamai įforminti sprendimai;
- tvarko Centro intraneto svetainėje skelbiamą informaciją;
- organizuoja Centro direktoriaus priėmimus, dalyvauja organizuojant Centro direktoriaus komandiruotes, teikia informaciją Centro direktoriui;
- sudaro Centro darbuotojams reikiamas darbo sąlygas, aprūpina inventoriumi, skaičiavimo, rašymo technika, kanceliarinėmis prekėmis. Planuoja baldų, inventoriaus, kanceliarinių prekių bei kitų ūkio reikmenų ar priemonių poreikius;
- pagal kompetenciją dalyvauja viešųjų pirkimų komisijos darbe arba vykdo mažos vertės pirkimų procedūras, kai atskiru Centro direktoriaus įsakymu yra paskirtas pirkimų organizatoriumi;
- atsiskaito Centro direktoriui už savo darbą;
- be šiame aprašyme įvardytų funkcijų, vykdo ir kitus vienkartinio pobūdžio Centro direktoriaus pavedimus.
Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais teisės aktų ir dokumentų rengimą ir įforminimą, dokumentų valdymą; mokėti vartotojo lygiu dirbti MS Office programiniu paketu;
- sugebėti savarankiškai atlikti užduotis, analizuoti ir apibendrinti pateiktą medžiagą, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas; naudotis šiuolaikinėmis informacijos paieškos, perdavimo ir darbo su informacija priemonėmis;
- mokėti valdyti informaciją: ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
- išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles ir įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijas, gebėti jas taikyti praktiškai;
- mokėti bent vieną užsienio kalbą ne žemesniu nei A2 kalbos mokėjimo lygiu pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis.